maandag 1 februari 2016

Ik dacht 5 minuten geleden.... Ik ga een blog beginnen and here I am! Ik ben begonnen met m'n eerste zinnetjes.

Waarom een blog?

Vandaag is mijn nieuwe therapie ingegaan. Ik liep een paar weken geleden voor nummer 15257 vast in mijn leven. Maar dit keer liep ik echt vast. Like: schaakmat en secondenlijm. In mijn blog ga ik daar denk ik uitgebreid op terug komen, aangezien het vastlopen me nogal bezighoudt. Ik hoop door middel van deze blog mijn gedachten kwijt te kunnen en steun te vinden.

Wie ben ik?

Ik ben een 23-jarige dame die in Groningen op kamers woont. Ik ben vrijgezel en date er lustig op los. Ik ben afgestudeerd als maatschappelijk werker ( bij de loodgieter thuis lekt het toch ook?!). Mijn ouders willen me niet zien. Ik heb een autistische tweelingbroer. Mijn tante, die mijn tante niet is, is mijn surrogaatmama (she is the best). Ik heb veel lieve vrienden om me heen, maar kan tegen niemand echt open zijn. Op dit moment werk ik (zoals hierboven aangegeven) niet. Ik doe NIKS. And that I don't like. Ik hou ontzettend van dieren. Voor de rest weet ik niet zo goed waar ik van hou of wie ik ben. Dat schijnt te horen bij m'n 'ziektebeeld'. Ik heb namelijk een persoonlijkheidsstoornis (nao). Daarbij heb ik ook ADHD, een depressie en een eetstoornis.

Doel:

Ik wil elke dag een blog schrijven. Ik denk dat dat leuk is en dat ik daardoor meer inzicht ga krijgen in mijn eigen gedrag.


Bedankt voor het lezen & tot morgen!

Shine on!


X

Vlinder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten